נטליה קירסמן | פסיכולוגית מנוסה בטיפול בילדים בכפר יונה ונתניה

נטליה קירסמן נטליה קירסמן

 

נטליה קירסמן

 

שמי נטליה קירסמן, אני פסיכולוגית חינוכית מומחית בכפר יונה, עמיתת מכון טמיר בנתניה והשרון.

את התואר ראשון והשני בפסיכולוגיה למדתי באוניברסיטת מימונידס, בעיר בואנוס איירס שבארגנטינה.

בארץ התמחיתי בפסיכולוגיה חינוכית, למדתי כלים טיפוליים מגוונים כגון CBT, טיפול פסיכולוגי בילד ובמשפחתו ועבודה עם הורות.

לומדת כיום פסיכותרפיה במכון מגיד באוניברסיטת העברית.

 

לאורך השנים עבדתי, טיפלתי והדרכתי במסגרות של חינוך וחינוך מיוחד, התנהגות מאתגרת, בריאות הנפש ועם ילדים, בני נוער ומבוגרים הנמצאים על הרצף האוטיסטי.  

 

 

אני מאמינה

אני מאמינה בקשר הייחודי שנוצר בסביבה הטיפולית וברצון של הבן אדם להרגיש טוב יותר.

 

במהלך החיים ניצבים מול מצבים מגוונים מאתגרים ומצבים אלו מעניקים הזדמנות להתפתחות וצמיחה.

 

בטיפול אפשר ביחד  להתבונן ולמצוא את הדרך המתאימה לכל בן אדם. אין נכון או לא נכון. יש קשר ותקשורת משותפת מהמפגש הראשון. קשר שדרכו נצליח למצוא למה המטופל זקוק כדי להמשיך בדרכו אל חיים יותר מלאים ומשמעותיים.

 

הטיפול בילדים פותח דלת ליצירתיות ולדמיון.

העבודה עם ילדים מחייבת להיות קשובה, ערנית לצרכים שלהם ובו זמנית לשמור על הגבולות. הגבולות מעניקות ביטחון המאפשר ליצור סביבה מוגנת בה ניתן חופש לדמיון. 

 

כפי שאמר דונלד ויניקוט:

 

"אין דבר כזה תינוק  ללא האם" 

 

הכוונה היא שהתינוק (הילד) נולד בסביבה ובזכות הטיפול המסור של האמא (של הוריו) הוא מתפתח. אני מאמינה שכדי שהטיפול בילד יהיה מיטיב ויעיל יש צורך לעבוד במקביל עם ההורים. 

העבודה עם ההורים מאפשרת להבין טוב יותר את הדינאמיקה ואת עולמו הפנימי של הילד.

 

יחד עם ההורים, בעבודה משותפת, אפשר לקדם יותר את התהליך הטיפולי עם המטופל.

 

 

טיפול לילדים על הספקטרום האוטיסטי

טיפול בילדים על הרצף האוטיסטי בנתניה הוא אחד מתחומי ההתמחות שלי:

 

העבודה חייבת להיות משולבת עם הילד, ההורים והמסגרת החינוכית, שדורשת הדגשים בנושאים ספציפית אך רחבים.

ילדים על הרצף זקוקים לתרגום של מה קורה בסביבתם. 

הם רואים ומבינים את העולם בצורה שונה. כל אחד בדרכו היחידה והמיוחדת.

 

הם חווים את הסביבה כלא בטוחה ומציפה.

לעיתים קרובות יש צורך להתאים את הסביבה כדי שיהיו יותר מווסתים וקשובים.

התקשורת איתם הינה דרך ערוצים שונים כגון: מילים, תמונות, סמלים, מחוות, מוסיקה, יצירה, ריחות ומגע.

כל דרך מאפשרת הצצה וכניסה לעולמם הפנימי.

 

בטיפול פסיכותרפויטי, אחת המטרות הראשונות היא לבחון מהו ערוץ התקשורת המתאים ביותר לילד, על מנת ליצור את הברית הטיפולית.

מטרה נוספת היא לבדוק יחד עם הילד מהם צרכיו ומה הצרכים והדרישות של הסביבה.

לעיתים קיים פער בין השניים ויש צורך לעשות התאמות ולעבוד על ציפיות הסביבה כלפי הילד.

 

במקביל, ולא פחות חשוב, עובדים בטיפול על מיומנויות חברתיות דרך בניית הקשר ותרגול משימות מובנות. 

 

יחד, בתהליך הטיפולי, נוכל למצוא את הכלים המתאימים לילד ולמשפחה כדי לסלול את הדרך להתפתחות וצמיחה.

 

 

להכוונה -

 

מוזמנים.ות לשיחה עם איתן טמיר,

ראש המכון והמנהל המקצועי, 

 לייעוץ קצר, ממוקד וחד-פעמי - 

הערכה מותאמת אישית, חידוד הבעיה

והכוונה מדויקת למטפל.ת -

אצלנו או אצל עמיתים.

 

עלות: 140 ש"ח

 

 

הרשמה מהירה:

 

 בתל אביבאונליין בזום

 

 

מענה לכל שאלה

(המענה אנושי, לפעמים לוקח זמן):

התייעצות עם פסיכולוג מטפל

 

קראו המלצות 

 על טיפול במכון טמיר

נקרא 6814 פעמים

פריטים קשורים

שיחת הכוונה לקבלת המלצה על הפסיכולוג/ית שלך:


הכניסו את הטלפון שלכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם


שם מלא(*)

חסר שם מלא

השאר טלפון(*)

מס׳ הטלפון אינו תקין





לאן ממשיכים מכאן?

דברו איתנו עוד היום להתאמת פסיכולוג או פסיכותרפיסט בתל אביב ובכל הארץ! צור קשר

מכון טמיר הוא מוסד מוכר ע״י מועצת הפסיכולוגים ומשרד הבריאות להסמכת פסיכולוגים קליניים

נחלת יצחק 32א׳, תל אביב יפו, 6744824

072-3940004

info@tipulpsychology.co.il 

פרטיות ותנאי שימוש באתר

הצהרת נגישות

שעות פעילות:

יום ראשון, 9:00–20:00
יום שני, 9:00–20:00
יום שלישי, 9:00–20:00
יום רביעי, 9:00–20:00
יום חמישי, 9:00–20:00
 

© כל הזכויות שמורות למכון טמיר 2024